IT

IT

Industrija Call Centra je u ovom veku cveta, a radna snaga radi 24/7 u različitim smenama i vremenskom rasporedu. Većina zaposlenih je vezana za računar i obavlja svoj dnevni rad na računarima iz kancelarije. To je ogroman zadatak za menadžera da upravlja Evidencijom radnog vremena zajedno sa vremenom pauze svih zaposlenih. Ograničenje pristupa određenim oblastima i nadgledanje u realnom vremenu su takođe od suštinskog značaja za veću sigurnost i nesmetano funkcionisanje Call Centara. Matrix COSEC rešenja predstavljaju niz inteligentno dizajniranih proizvoda koji zadovoljavaju sve kritične zahteve industrije Call Centra. Matrix podržava segment Call Center-a kako bi zadovoljio njihovu potrebu za kontrolom pristupa, evidenciji radnog vremena, upravljanjem kafeterijama, upravljanjem radnom listom, servisom za zaposlene i video nadzorom. Stoga, supervizor  ili menadžer može pratiti i evidentirati prisustvo, prekinuti vreme i ostaviti evidenciju svog tima.

  • Veća produktivnost
  • Povećava disciplinu i moral
  • Transakcije bez gotovine u kafeteriji
  • Lako tumačenje i donošenje odluka
  • Fleksibilno upravljanje prisustvom
  • Jedinstvena usklađenost
  • Osigurana sredstva i radna snaga

Uvid u radno vreme bez greške

IT preduzeća su uglavnom fleksibilna sa radnim vremenom. Matrix Evidencija radnog vremena dozvoljava konfigurisanje fleksibilnog merenja tako da proverava samo ukupni radni sati tokom meseca, bez obzira na vremenske promene. Istovremeno, on takođe omogućava kreiranje korisničkih vremenskih momenata i pomeranja tokom noći za druge korisnike.

Poboljšati bezbednost server sobe

Za IT kompanije i Call Centre, serverska soba je njihova glavna prednost. Oni čuvaju veliku količinu privatnih podataka za svoje kupce. Bezbednost ovih podataka ne sme biti poverena pojedincu ili jednom nivou sigurnosti. Matrix, sa najsavremenijim funkcijama kontrole pristupa, daje pristup samo nakon određene verifikacije pristupnih pravila i šalje trenutna obaveštenja administratoru u slučaju kršenja bezbednosti. Matrix nudi funkcije kao što je slikanje kada se korisnik prijavljuje, pristup zasnovan na višestrukim akreditivima, pristup zasnovan na vremenu, dozvoljava pristup sa dva ovlašćena lica, alarm u slučaju da su vrata dugo otvorena itd.

Poboljšati zadovoljstvo zaposlenih sa Servisom za zaposlene

Matrix Servis za zaposlene omogućava svakom zaposlenom da se prijavljuje u softver i da proveri svoje prisustvo i ostavi detalje. Oni mogu direktno da se prijave za odsustvo i njihov službenik za izveštavanje može da ga odobri ili odbije sa istog portala. Ovo kompletno rešenje smanjuje veliku količinu produktivnog vremena zaposlenih koji se provodi nakon takvih administrativnih zadataka.

Ušteda vremena HR-a  automatskim obradom prisutnosti i integracijom zarada

Matrix Evidencija radnog vremena je potpuno integrisano rešenje. Korišćenjem različitih metoda integracije, kao što su Database to Database, API i offline izvoz, tačni podaci o posjećenosti mogu se poslati na bilo koji softver platnog spiska kao što su SAP, ERP, Talli ili bilo koji externi platni sistem bez ručne intervencije. Ovaj automatizovani proces štedi dosta vremena i smanjuje greške u platnom spisku, što vodi do blagovremenih isplata svih zaposlenih.