Upravljanje kafeterijom

Upravljanje kafeterijom

Uobičajeno je za kancelarije, fabrike, centre za pozive, hostele, škole, klubove i bolnice da rade svoje kafeterije za svoje zaposlene i studente. Međutim, upravljanje kafeterijskim menijem, prisustvom i potrošnjom je izazovni proces. Ručni i papirni procesi su opterećeni i skloni greškom, što dovodi do nepreciznosti i gubitka vremena i materijala. Sistem menadžmenta u kantinama je od suštinskog značaja za praćenje potrošnje hrane.

Matrix nudi softver za upravljanje kafeterijom koji prati potrošnju hrane po predmetima, ali i za grupu korisnika. Različiti meniji mogu se planirati za doručak, ručak, večeru, posebne dane i različite prilike. Softver za upravljanje matričnim biometrijskim kafeterijama omogućava korisnicima post-paid i prepaid računovodstvene opcije da bezbjedno naprave kafeteriju. Korisnici pre-paid računa moraju unapred da pune svoje pametne kartice prije narudžbine. S druge strane, post-paid korisnici mogu koristiti sve akreditive uključujući otisak prsta, blizinu ili pametnu karticu kako bi naručili hranu. U obe metode, iznos se zadužuje na korisničkom računu bez ikakve monetarne transakcije.

Matrix COSEC Upravljanje kafeterijom  je potpuno automatizovan softver za upravljanje kantinama počev od planiranja naloga do isporuke, uključujući i plaćanja. Upravljanje kafeterijom omogućava praćenje stavki menija, brze transakcije i sprečava greške u računovodstvu. Osim toga, Matrix pruža COSEC MIRROR kao aplikaciju koja olakšava pregled različitih stavki menija. Ovaj sistem upravljanja kantinama omogućava korisnicima da izaberu stavke menija sa bilo kog Android uređaja. Korisnički interfejs osigurava lakoću izbora stavki. Ovo sprečava red i smanjuje vreme transakcije u kafeteriji.

Procesi

Karakteristike

  • Prilagodljiv meni
    • Dozvoljava administratoru da kreira do 255 stavki menija
    • Omogućava kreiranje devet različitih menija
  • Raspored menija
    • Administrator može menjati rasporede
    • Korisnik može izabrati i naručiti bilo koju stavku iz menija
  • Auto-izabrana stavka
    • Jedna stavka po meniju može se definisati kao podrazumevana
    • Nalog za porudžbinu prikazivanjem akreditiva
  • Bezgotovinske transakcije
    • Ponudi post-paid i pripejd računovodstvene opcije
    • Gotovinska obrada tro[kova kafeterije
  • Dopuna budzeta
    • Omogućava korisnicima da dopune svoje pametne kartice
    • Pregledajte i potvrdite unovčeni iznos
  • Integracija sa štampačem
    • Uređaji se direktno povezuju sa bilo kojim standardnim štampačem
    • Štampa potvrdu sa detaljima transakcije
  • Potrošački status
    • Prikazuje podatke o potrošnji u realnom vremenu
    • Omogućava praćenje troškova hrane
    • Omogućava korigovanje zahteva za pogrešan unos
  • Zahtevi za refundiranje
    • Dozvoljava ispravku narudžbine ako stavke nema na stanju
    • Easy Refunds dostupni na ESS Portal
  • Informativni izveštaji
    • Omogućava generisanje 30+ izveštaja o kafeteriji
    • Izveštaji podržavaju PDF, Ekcel, Vord, tekst, RTP i CSV
  • Planiranje hrane
    • Pravilno planiranje namirnica koristeći podatke o prisustvu
    • Smanjuje količinu hrane
    • Održava potrošnju hrane
  • Blokirani korisnici
    Korisnik se blokira ako potrošnja prelazi prethodno utvrđene granice Korisniku može biti vraćen deo novc ili ceo iznos
  • Izvoz podataka u softver za obračun plata
    • Nema ručnog unosa podataka
    • Podržava integraciju sa bilo kojim platnim spiskom treće strane
    • Korisnički detalji o potrošnji