Evidencija radnog vremena

Evidencija radnog vremena

Ljudi su najvažnija imovina i njihovo vreme je upravo toliko vredan resurs. Da bi se iskoristile prednosti u pogledu vremenske posete, biometrijska kontrola prisustva mora biti mudro izabrana. Upravljanje ljudskim prisustvom i evidencijom radnog vremena je osnovni, ali kritičan izazov za svaku organizaciju. Ne možemo potceniti složenost vremena i prisustva zbog organizacione strukture, hijerarhije i različitih operativnih potreba. Veoma je izazovno shvatiti pravila vremenske organizacije unutar kompanije i automatizovati ih zbog raznolikosti u prisustvu, vremenskim intervalima i politikama za odlazak sa jedne lokacije na drugo, od jedne službe do druge i od osobe do osobe. Matrix COSEC rešenje za evidenciju radnog vremena zadovoljava ove raznovrsne zahteve pružanjem izvanrednog opsega fleksibilnosti u politici prisustva, konfiguraciji, integraciji i generisanju izveštaja. Matrix biometrijski sistem za evidenciju radnog vremena može da se integriše sa bilo kojim platnim sistemom treće strane.

Matrix COSEC hardverski uređaji su instalirani na ulaznim i izlaznim tačkama za snimanje korisničkih unosa i izlazaka. Ovi nagrađivani uređaji su izvrsni u dizajnu, raznovrsni u funkcijama i robusni u performansama. Oni podržavaju višestruke akreditive kao što su vene dlana, otisak prsta i RFID kartica, opcije za više mogućnosti povezivanja i obaveštenja za SMS / e-poštu ispunjavaju potrebu za prisustvom svih tipova organizacije.

Karakteristike

  • Prijavite se koristeći višestruke akreditive
    • Prijava otiskom prsta
    • Prijava otiskom dlana
    • Smart kartice bazirane na RFID
    • RFID bazirane kartice
  • Automatsko prebacivanje podataka sa uređaja na server
    • Podaci o prisustvu će biti potisnuti u realnom vremenu
    • Privremeni podaci će biti sačuvani u uređaju ako se veza isključi
  • Organizaciona hijerarhija
    • Kreirajte različite politike za odeljenja i oznake
    • Definišite različite nivoe hijerarhije
  • Izborni režimi za ulaz / izlaz
    • Kontroler jednosmjernih vrata za ulazak i izlaz
    • Tumačenje prijava u zavisnosti od politike prisustva
  • Politika kasnih dolazaka i ranih odlazaka
    • Kreirajte i dodelite ga zaposlenima ili grupi zaposlenih
    • Aktivnosti preduzete u skladu sa dodeljenom politikom
  • Politika i autorizacija prekovremenog rada
    • Izračunajte prekovremeni rad  na dnevnoj, sedmičnoj ili mesečnoj osnovi
    • Eliminisati neadekvatno plaćanje
  • Kompenzacija prekovremenog rada
    • Odbijanje sati prekovremenog rada od radnog vremena
    • Nudi opcije za dodatne izostanke i isplatu
  • Politika odsutnosti
    • Slobodni dani za praznike su dozvoljeni pre ili posle odmora ili vikenda
    • Definišite broj dana nakon čega će odsutni korisnik biti blokiran
  • Smene i rasporedi
    • Kreiraj neograničene smene i 999 rasporeda
    • Automatska korekcija smena
    • Rešava probleme promene datuma
  • Praznici
    • Različiti raspored praznika za svaki region
    • 30 različitih grupa za praznike 
    • 32 praznika u svakoj grupi
  • SMS / e-mail
    • Obaveštenja o događajima kao što su nedostatak  ulazno / izlazno prijave, ostavite odobrenje
    • Kraće rešavanje problema vezanih za prijave
  • Ručno ispravljanje evidencije radnog vremena
    • Za izuzetne situacije
    • Štedi vreme HR-a
  • Menadzment odsustva
    • Tipovi odsustva
    • Prijava i dozvola za odsustvo
    • Balans odsustva
  • 150 izveštaja i grafikona
    • Dozvoljava kreiranje 150+ različitih izveštaja vezanih za evidenciju radnog vremena sa rayličitim filterima u različitim formatima 
    • Generisanje prilagođenih izveštaja za određenu organizaciju, odeljenje, za izabrane korisnike i period.
    • Izvozite u različite formate datoteka uključujući PDF, Ekcel, Word, RTF, CSC i TXT.
  • Integracija sa Pairoll, ERP ili HRM softverom
    • Korišćenje API-a ili metoda izvoznih šablona
    • Za brži i precizni proces

Kompanije sa više lokacija

COSEC kontroleri vrata koji podržavaju biometrijski sistem evidencije radnog vremena su instalirani u velikim preduzećima koja imaju korporativnu kancelariju, proizvodne pogone, filijale i odvojene lokacije na različitim geografskim lokacijama. Oni su povezani sa COSEC CENTRA koristeći dostupnu vezu (VPN, VAN, LAN, Vi-Fi, 3G / LTE). COSEC kontroleri vrata registruju prisustvo korisnika putem biometrijskih ili RFID kartica i šalju podatke COSEC CENTRA aplikacijskom serveru u realnom vremenu. COSEC CENTRA obrađuje podatke o posećivanju i šalje softver platnog spiska.

Aplikacija za male firme

Organizacija sa jednom kancelarijom ima više terminala za evidenciju u zgradi. COSEC Door Kontroler snima podatke o prisutnosti i komunicira sa COSEC CENTRA koristeći Wi-Fi konekciju.