Evidencija radnog vremena
Ljudi su najvažnija imovina i njihovo vreme je upravo toliko vredan resurs. Da bi se iskoristile prednosti u pogledu vremenske posete, biometrijska kontrola prisustva mora biti mudro izabrana. Upravljanje ljudskim prisustvom i evidencijom radnog vremena je osnovni, ali kritičan izazov za svaku organizaciju. Ne možemo potceniti složenost vremena i prisustva zbog organizacione strukture, hijerarhije i različitih operativnih potreba. Veoma je izazovno shvatiti pravila vremenske organizacije unutar kompanije i automatizovati ih zbog raznolikosti u prisustvu, vremenskim intervalima i politikama za odlazak sa jedne lokacije na drugo, od jedne službe do druge i od osobe do osobe. Matrix COSEC rešenje za evidenciju radnog vremena zadovoljava ove raznovrsne zahteve pružanjem izvanrednog opsega fleksibilnosti u politici prisustva, konfiguraciji, integraciji i generisanju izveštaja. Matrix biometrijski sistem za evidenciju radnog vremena može da se integriše sa bilo kojim platnim sistemom treće strane.
Matrix COSEC hardverski uređaji su instalirani na ulaznim i izlaznim tačkama za snimanje korisničkih unosa i izlazaka. Ovi nagrađivani uređaji su izvrsni u dizajnu, raznovrsni u funkcijama i robusni u performansama. Oni podržavaju višestruke akreditive kao što su vene dlana, otisak prsta i RFID kartica, opcije za više mogućnosti povezivanja i obaveštenja za SMS / e-poštu ispunjavaju potrebu za prisustvom svih tipova organizacije.
Karakteristike
Prijavite se koristeći višestruke akreditive
- Prijava otiskom prsta
- Prijava otiskom dlana
- Smart kartice bazirane na RFID
- RFID bazirane kartice
Automatsko prebacivanje podataka sa uređaja na server
- Podaci o prisustvu će biti potisnuti u realnom vremenu
- Privremeni podaci će biti sačuvani u uređaju ako se veza isključi
Organizaciona hijerarhija
- Kreirajte različite politike za odeljenja i oznake
- Definišite različite nivoe hijerarhije
Izborni režimi za ulaz / izlaz
- Kontroler jednosmjernih vrata za ulazak i izlaz
- Tumačenje prijava u zavisnosti od politike prisustva
Politika kasnih dolazaka i ranih odlazaka
- Kreirajte i dodelite ga zaposlenima ili grupi zaposlenih
- Aktivnosti preduzete u skladu sa dodeljenom politikom
Politika i autorizacija prekovremenog rada
- Izračunajte prekovremeni rad na dnevnoj, sedmičnoj ili mesečnoj osnovi
- Eliminisati neadekvatno plaćanje
Kompenzacija prekovremenog rada
- Odbijanje sati prekovremenog rada od radnog vremena
- Nudi opcije za dodatne izostanke i isplatu
Politika odsutnosti
- Slobodni dani za praznike su dozvoljeni pre ili posle odmora ili vikenda
- Definišite broj dana nakon čega će odsutni korisnik biti blokiran
Smene i rasporedi
- Kreiraj neograničene smene i 999 rasporeda
- Automatska korekcija smena
- Rešava probleme promene datuma
Praznici
- Različiti raspored praznika za svaki region
- 30 različitih grupa za praznike
- 32 praznika u svakoj grupi
SMS / e-mail
- Obaveštenja o događajima kao što su nedostatak ulazno / izlazno prijave, ostavite odobrenje
- Kraće rešavanje problema vezanih za prijave
Ručno ispravljanje evidencije radnog vremena
- Za izuzetne situacije
- Štedi vreme HR-a
Menadzment odsustva
- Tipovi odsustva
- Prijava i dozvola za odsustvo
- Balans odsustva
150 izveštaja i grafikona
- Dozvoljava kreiranje 150+ različitih izveštaja vezanih za evidenciju radnog vremena sa rayličitim filterima u različitim formatima
- Generisanje prilagođenih izveštaja za određenu organizaciju, odeljenje, za izabrane korisnike i period.
- Izvozite u različite formate datoteka uključujući PDF, Ekcel, Word, RTF, CSC i TXT.
Integracija sa Pairoll, ERP ili HRM softverom
- Korišćenje API-a ili metoda izvoznih šablona
- Za brži i precizni proces
Kompanije sa više lokacija
COSEC kontroleri vrata koji podržavaju biometrijski sistem evidencije radnog vremena su instalirani u velikim preduzećima koja imaju korporativnu kancelariju, proizvodne pogone, filijale i odvojene lokacije na različitim geografskim lokacijama. Oni su povezani sa COSEC CENTRA koristeći dostupnu vezu (VPN, VAN, LAN, Vi-Fi, 3G / LTE). COSEC kontroleri vrata registruju prisustvo korisnika putem biometrijskih ili RFID kartica i šalju podatke COSEC CENTRA aplikacijskom serveru u realnom vremenu. COSEC CENTRA obrađuje podatke o posećivanju i šalje softver platnog spiska.
Aplikacija za male firme
Organizacija sa jednom kancelarijom ima više terminala za evidenciju u zgradi. COSEC Door Kontroler snima podatke o prisutnosti i komunicira sa COSEC CENTRA koristeći Wi-Fi konekciju.