Ugostiteljstvo
Organizacije iz ugostiteljske industrije su usmerene ka pružanju najboljih usluga svojim kupcima. Ovo uključuje i sigurnost kupaca i njihove imovine. Pored sigurnosnih mera, dobro iskustvo klijenta takođe uključuje izuzetne usluge od osoblja, što je izazov za industriju da nastavi. Matrix-ova rešenja za mobilnost ljudi predstavlja niz izuzetno dizajniranih proizvoda koji zadovoljavaju sve zahteve ugostiteljske industrije. Matrix kontrola pristupa, upravljanje posetiocima i upravljanje pristupom vozilima pružaju rešenje za zaštitu, osiguranje i praćenje. Rešenje za evidenciju radnog vremena će se pokazati korisnim u upravljanju osobljem obezbeđivanjem dobrih usluga za kupce i zadovoljavanjem potreba upravljanja prisustvom. Dakle, Matrix obezbeđuje rešenje za lance hotela, odmarališta, rekreativnih centara itd.
- Neprekidne usluge
- Centralizovano upravljanje prisustvom osoblja
- Povećan moral radnika
- Obezbeđeni prostor, osoblje i kupci
- Povećana organizacijska produktivnost
Ograničiti neovlašćeni pristup na različitim objektima
U hotelima i odmaralištima postoje različiti objekti u kojima je neophodno ograničavanje neovlašćenog lica od pristupa određenoj oblasti. Matrix Kontrola pristupa osigurava sprečavanje neovlašćenog pristupa. COSEC kontrola pristupa nudi praćenje i kontrolu uživo kako bi proverili sistem u realnom vremenu.
Obezbeđivanje dobre klijentske usluge
Da bi se smanjila pritužba, važno je održavati transparentnost u smislu obračuna radnog vremena i njenog računovodstva u plati. Matrix obezbeđuje slobodno izračunavanje radnih sati i direktnu integraciju sa platnim spiskom, što bi u krajnjoj liniji olakšalo rad HR-a. Osim toga, zaposleni lako mogu videti tačne vremenske prilike na portalu zaposlenih u bilo kom trenutku sa samo jednim klikom. Srećni zaposleni teži da pruži bolje usluge klijentima.
Upravljajte svim filijalama sa jedne lokacije
Sa mrežnim sistemom upravljanja, Matrix pomaže lancu hotela i odmarališta da upravljaju pristupom i prisustvom svih njihovih filijala sa jedne lokacije. Matrix pruža pouzdanu centralizovanu kontrolu za više lokacija. Štaviše, praćenje podataka u realnom vremenu i automatsko guranje događaja čine ga inteligentnim rešenjem za ispunjavanje zahteva segmenta Hospitaliti.
Praćenje i upravljanje višestrukim smenama zaposlenih
Kako hoteli i odmarališta rade 24 sata, postoji više smena zaposlenih. Na osnovu zahteva organizacije, Matrix obezbeđuje optimizovano planiranje smena, što omogućava administratoru da vezuje smeštaje na pojedince ili grupu zaposlenih. Pored toga, Matrix pomaže u problemima sa automatskim izmenama i kontinuiranom menadzmentu smena.
Ograničavanje pristupa po spratovima
Pristup liftu može biti dozvoljen ili odbijen na osnovu prava pristupa korisniku bilo kog pojedinca. U liftu će se tasteri za sprat omogućavati u zavisnosti od prava pristupa korisnika. Zbog toga, Matrix obezbeđuje sigurno i fleksibilno rešenje za kontrolu pristupa za segment Hotelijerstvo.