Upravljanje terenom

Upravljanje terenom

Upravljanje zaposlenima na terenu i njihovi zadaci oduvek predstavljaju izazov za svaku organizaciju. Organ izveštavanja u kancelariji mora dodeliti zadatke svojim zaposlenima na terenu i pratiti njihov status. Zadaci kao što su  pozivi za podršku, sastanci itd. koji se prenose na terenske posete moraju biti zakazani i postignuti na vreme. Pored toga, potrebno je ažurirati status zadataka. Svako odstupanje u dostignuću mora biti istaknuto osobi koja je zabrinuta.

COSEC Upravljanje terenom je pogodan alat za upravljanje zaposlenima na terenu sa centralizovane lokacije. Softver obezbeđuje praćenje  rasporeda zaposlenih na terenu putem izveštaja sa obaveštenjima u realnom vremenu o izuzecima. Administrator može postaviti dnevne rasporede rada i pratiti kretanje radnika na terenu.

Procesi

Karakteristike

Kreirajte zadatak radnika
  • Kreirajte zadatak i rasporedite ga
  • Detalji o zadacima sa odgovarajućim lokacijama i vremenskom trajanju
Detalji zadatka
  • Opis zadatka sadrži planirane aktivnosti
Raspored po smenama i danima
  • Radna smena po radniku
  • Izračunajte dnevni raspored na osnovu smjena, broja zaposlenih i nivoa plata
Rezime posete terena
  • Prikaži rasporede dodeljene radnicima
  • Status dodeljenih rasporeda
Ispravka poseta na terenu
  • Korisnik može urediti terenske posete
  • Korisnik može ovlastiti ispravku terenske posete
Mobilni telefon kao akreditiv
  • Prijavite se pomoću pametnog telefona
Politika posete
  • Politike kao što su maksimalni broj prijava, kasni-ulaz / izlaz i raniji ulaz / izlaz
  • Dodeli, proveri i odbaci smene i planira liste
  • Ispravljanje  prisutnosti i autorizacija
Obaveštenja
  • Obaveštenja zaposlenih o raznim događajima
  • Šalje poruku zaposlenima kao podsetnik  na smene
Podaci o radnom satu
  • Izveštaj o analizi radne snage
  • Informativni izveštaji primenom filtera
Intergracija sa platnim spiskom
  • Intergracija sa platnim spiskom koristeći bazu podataka  API i izvozne šablone
  • Sprečite greške eliminisanjem ručnog unosa podataka
Generisanje izveštaja
  • Izveštaji zasnovani na različitim filterima
  • Pratite status napredovanja zadataka